söndag 6 mars 2011

En ute

Ett av paren från föräldraträffarna, som också bor här uppe på korkvägen, har fått sitt barn.
Andreas sprang på pappan nu i morse när han kom från jobb. Pappan var bara hemma om och hämtade lite saker så förmodligen har det hänt nu i natt/igår.
Dom var beräknade till den 24:e, men råkade ut för havandeskapsförgiftning så det hade blivit ett hastigt kejsarsnitt.
2200 gram, tyckte jag Andreas sa, och ska heta Vendela (eller e de Wendela?).

Fick tårar i ögonen när han berättade de nu i morse när han kom inom dörren.
Oh så jag längtar. Vill också att det ska vara dags, men havandeskapsförgiftning slipper jag mer än gärna. Tyvärr var mitt undertryck nästan på gränsen till för högt (88, och 90 är för högt) när jag var hos bm i onsdags "/ Men har iaf inga andra symptomer.

0 comments:

Skicka en kommentar