fredag 4 mars 2011

Cheesy

Åååååh jag e så galet uttråkad! Och det enda jag kan tänka på är ost och kall öl!
Ost i alla möjliga former! Åååh allt från ostbågar (åt upp de sista i påsen för en timme sen) till ädelost till getost till creme bonjour.
Jösses... det hann minsann bildas en sjö i min mun nu.
Jag tror jag ska döpa om mig själv till Oskar (ni vet Räddningspatrullen) eller Wallace (ja, från Wallace & Gromit).
Och sen öl, mmm öl... fast iofs inte ihop med ost. Om det inte är OLW's flamin' hot cheez crunchers. AAH MAA GAAAHD!

Andreas åkte iväg för några timmar sen för att jobba natt. Jupp, och jag har haft tråkigt sedan dess. Eller nja... jag har spelat lite och sett inspelade avsnitt av Projekt Runway, men ja iaf.
Har inte direkt varken ork eller lust att göra något mer avancerat. "/ Mer än prega i mig ost dårrå ;)

Imorgon blir det Knoll & Tott-paj. Må vara så att jag inte får/bör äta ädelost, men Uppvärmd är minsann helt okej! O Knoll & Tott-paj innehåller hela tre sorters ost, blåmögelost, feta/get-ost och gratängost/cheddar/mozzarella (ja den innehåller lite annat med så klart). Ost-orgie-paj helt enkelt! YUM!!! Åååh vad jag långtar!! :D


0 comments:

Skicka en kommentar