måndag 21 mars 2011

bm & IF

Var hos barnmorskan idag igen. Ja... undertryck på 98, jupp Högt precis som i fredags. Men inget protein i urinen och jag mår ju prima. Fick ny tid till torsdag, bara för att hålla koll.
Börjar bli lite tjatigt, vad e de liksom? Antingen en massa andra symptomer och ett godkänt blodtryck eller så mår jag prima men högt med hög blodtryck.

Knas knas.

well well...

Fick svar från IF idag.
Har väntat på babyskyddet i 3 veckor nu och börjar bli lite stressad med tanke på att det kan bli bebis vilken dag som helst. Ringde som en galning i fredags men blev bara runt slussad och lovad att någon skulle ringa upp mig. Så mailade till slut när telefontiden var över.
Fick svar idag att dom inte fått in vårt autogiromedgivande, men att dom skulle skicka bilstolen idag i alla fall eftersom att jag skrev att jag börjar känna mig stressad då de är så kort tid kvar, och sen får vi skicka in autogiromedgivandet nu i efterhand.
Skönt. Känns riktigt skönt. Har börjat bli lite nervös, menar ska vi behöva ta buss och tåg hem från bb bara för att babyskyddet inte har hunnit komma, Inte en chans att jag åker bil hem utan ett ordentligt bilskydd till henne!

2 comments:

Josefine sa...

Nej usch så jobbigt med blodtrycket! =(

Har IF så att man kan få hyra bilstol eller är det som ni köper genom dem?

Hanna sa...

Jobbigt m trycket men skönt att du mår bra i övrigt!
Usch vad dåligt av IF! Hoppas ni får hem babyskyddet nu i dagarna!

Tänker på er! Kraam

Skicka en kommentar