söndag 26 december 2010

Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har det blivit en massa julgrejande och nu sen i måndags har jag dessutom befunnit mig nere i Skåne hos mina föräldrar.
Riktigt mysigt och härligt.

Har därför inte heller haft varken tid eller lust att sitta vid datorn och pilla de senaste dagarna.
Men det kommer mer uppdateringar senare, var så säker.

Resten av månaden blir det till att träffa vänner, ja det vill säga om vädret tillåter mig, och tåget, att åka in till Malmö. Håller verkligen tummarna för det. Ska bli så kul att träffa alla igen!
Dessutom ska jag förmodligen även träffa en gammal vän från Blekinge-tiden, har inte sett henne sen vi slutade skolan där, vilket var maj 2004 (om jag inte misstar mig). Jösses!

Jaja ska bli riktigt roligt iaf :D

0 comments:

Skicka en kommentar