måndag 13 december 2010

Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Dåliga vanor:

  • När jag snyter mig så slänger jag ofta pappret i toaletten, och spolar Inte. Dålig vana säger en del (Andreas), Smart sparande av vatten säger jag.
  • Diskar inte undan efter mig när jag ätit (vi e två goa kålsupare på den dock).
  • Slänger ofta tvätten på golvet istället för direkt bland smutstvätten. Samlar även kläder på hög, sånadär som inte är smutsiga men en riktigt rena för att hamna i skåp och lådor igen.
  • Rätt duktig på att lägga alla möjliga papper, tidningar, böcker, block etc lite här och var det får liksom ingen riktig plats.



Laster:

  • Kaaaaaakor!!! You can call me the cookiemonster! :D
  • OOOOST!! You can call me Oskar eller Wallace!! ;D
  • Kaffe. Fast det har minskat med 98% sen jag blev gravid, får se om det tar sig igen när hon har tittat ut.
  • Mackor. Jag Älskar mackor! Särskilt Dagbert-mackor! YUM! Tror att mackor (med alla dessa yummiga påläggen) är det störta boven till min övervikt, äter typ alltid många fler än vad jag verkligen behöver bara för att det är så Jäklans gott!


  
bilderna har jag hittat på google.

0 comments:

Skicka en kommentar