onsdag 1 december 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Jag var typ 3 (4?) 2 när jag träffade honom i affären. Hatade honom, ville inte alls ha med honom att göra. Bläää rent ut sagt!

Men han fick tydligen följa med hem iaf.
Väl hemma Älskade jag honom! Min Snobben! Käääärlek! Han var med mig över allt efter de. Har massa bilder hemma hos mamma och pappa med oss två på. Han finns fortfarande kvar här i någon vrå, tyvärr inte inom fotoavstånd...


såhär ser min Snobben ut, denna bilden är dock hämtad från google.

2 comments:

Anonym sa...

Jenny du fick Snobben när du var 2 år, den första bild jag hittar med dej och Snobben var tagen sommaren 1985.

Fröken Fridh sa...

Hahaha oj var det så tidigt? ^^
Kommer ihåg att jag bar honom i svansen ibland :) Tror han ligger nere i förrådet, med nöffis o några andra mjukisar som jag tog med mig.

Skicka en kommentar