söndag 12 december 2010

Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har jag inte fått mycket gjort alls! Har mest bara legat nedbäddad på soffan med en massa näsdukar och litervis med te. Jupp jag har varit sjuk!
Åkte iväg till barnmorskan i måndags vid 10, mådde hur bra som helst. Allt gick jättebra, kom hem och efter ca 2 timmar så började jag snora nåt så galet mycket.
Sen vart det kört! Mitt snorpappersberg kan mäta sig med snöhögarna här utanför.
Så ja, jag har tillbringat mitt soffläge med att kolla på en massa avsnitt av Cake Boss och att göra så lite som möjligt.

Nästa vecka blir de andra bullar minsann. Fika med mamma Majgren imorgon, en sväng till Haninge (var tänkt att jag skulle åka till Stockholm men efter självmordssprängaren igår så är jag inte så jättesugen på att åka dit), fixa de sista julklapparn, baka, packa, tvätta osv osv....
Men de e som sagt var inte förrän Nästa vecka ;)

0 comments:

Skicka en kommentar