onsdag 5 januari 2011

Tripp till Malmö

Hade bestämt redan innan jag åkte ner att jag skulle träffa några från klassen den 28:e. Och eftersom att jag ville träffa Lotta också så passade jag på att träffa henne några timmar innan "klassfikan".
Lite kul att jag dessutom sprang på en gammal klasskompis från gymnasiet, Cissi, precis utanför centralen i Malmö! :D Har inte sett henne på minst 7 år! Kul att catcha-up lite med henne.

Lunch på Pizza Hut och sedan eftermiddagsmys hemma hos henne och katterna. :) Jätteskönt att se att det var bra med henne trots allt som hänt henne den senaste tiden (inget som jag kommer ta upp här).

Hugo,  Frejas son. 

Hihihi sötis.

Gamle Pelle.

Pigga yrvädret Lotta, o en något tröttare jag ;)
(Miss ya sweetie-pie!!)

2 comments:

Josefine sa...

Roligt med klassfika. :)

Sv: Tack tack. Ja det ska bli väldigt roligt att få en liten bebis.

Josefine sa...

Men åh förlåt jag glömde att du ska ha en liten. Om jag inte grattat så säger jag grattis nu. :)

Vi vill inte veta förän vid förlossningen vad det är för en liten krabat. Sen får man inte heller kolla kön där jag bor. Då måste vi åka till göteborg och eftersom vi ändå inte vill veta än så hoppar vi över den biten.

Har ni kollat kön?

Skicka en kommentar