fredag 14 januari 2011

Dag 29 – Barn

Jag har längtar efter och velat ha barn länge.
Det dröjde inte länge efter att jag träffade Andreas som jag kände att det där var mannen i mitt liv, han som jag skulle gifta mig med, han som jag skulle bo och spendera resten av mitt liv med och han som jag skulle skaffa en massa barn med.

Nu känner jag hur vårt första barn sprattlar i magen. Inte många veckor kvar innan hon kommer, innan hon förändrar våra liv för all framtid. Läskigt, men underbart och spännande.

Vi har ända sedan vi nämnde barn första gången sagt att vi ville ha många barn. 5-6 stycken. ^^
Förstår inte hur vi ska hinna med de, varken hinna med att få dem eller hinna med dem när de väl är här. Men mer än 2 har vi sagt nu den senaste tiden iaf.
Älskar tanken på en stor familj. Dock inte "Familjen Annorlunda"-stor ;)

0 comments:

Skicka en kommentar