torsdag 6 januari 2011

Bebisvecka 29

Jisses vad fort det går!! Det är ju inte alls långt kvar nu, mindre än 3 månader!

Vi e så jäklans förväntansfulla båda två, lääängtar efter den lilla totten.
Börjar bli så verkligt nu. Dags att beställa vagn, bärsjal etc. Bestämma vad vi ska ha för skötbord osv.
Jag rensade ur en låda i byrån innan idag, måste ju ha någonstans att lägga alla de där barnkläderna som vi har nu. Tack mamma! :D Nu har vi så att vi klara oss de första månadernas klädbyten ;)

Som hon har kickat de senaste veckorna. Och ja jösses vad magen har exploderat under tiden jag var nere i skåne! Tycker minsann att den har blivit massa större nu sen jag kom hem i söndags också, hihihi.
Under en dag i förra veckan så sprattlade hon som en fisk precis Hela dagen! Snacka om att jag var slut sen på kvällen. En del aerobics-pass på kvällarna har hon kört det med.

Var iväg hos barnmorskan igår. Alla mina värden var jättefina. Andreas var med denna gången och fick för första gången höra hjärtljudet, som låg på 135, var så underbart att se hans min och blick när han hörde de :D Magmåttet följde kurvan perfekt, är det de som e symfys-nånting måttet(?). Gjorde ett glykos-test också igår och även det var bra, låg inne på sängen och snarkade gott under de knappa två timmarna som jag skulle vänta efter jag druckit sockerlösningen ^^

Nervositeten inför den kommande Totala förändringen har börjat komma smygande, eller mja smygande var nog fel ord... ;) Tur att Andreas lyckas lugna mig, och försäkra mig om att allt kommer gå bra &heart;
Förstår verkligen inte hur han lyckas, varken hålla sig så lugn eller lugna mig.
Skönt är det iaf.

0 comments:

Skicka en kommentar