torsdag 6 januari 2011

Dag 22 – Det här upprör mig

Kvinnor med gravidmagar som röker. Sånt upprör mig ännu mer nu när jag själv är gravid. Med all fakta som finns om det nu, hur man kan ändå vilja utsätta sin bebis för det?


När djur misshandlas, far illa och blir illa behandlade. 


Trångsynta människor. Gaaaaaaaaaaaah!


När folk som kör fulla. Visst, jag bryr mig kanske inte om du utsätter dig själv för de. Men ge fan i att utsätta andra för din hänsynslöshet i trafiken!


Okunskap. Vet du inte med säkerhet så ge dig inte in i det. Personer som lever i sin egen lilla bubbla och inte inser att världen utanför kanske inte fungerar likadant som i deras bubbla...

Bristen på respekt hos en del människor. Ibland undrar man hur vissa människor är funtade...

0 comments:

Skicka en kommentar