söndag 30 januari 2011

Stundande förändring

Magen är stor som ja jag vet inte vad. ^^
Inte långt kvar nu ju, 8 veckor. Galet.

Jag är så nyfiken på hur livet kommer förändras. Kommer ju bli en stor förändring! Men frågan är hur pass stor? Det går inte riktigt att greppa innan man väl är där.
Kommer det vara som dag och natt? Eller kommer det vara ungefär samma fast med en till att tänka på?
Det är läskigt.
Jag har varit orolig för hur det kommer påverka min och Andreas relation. Låter kanske konstigt, men så är de.
Inte så att jag tror att det skulle bli dåligt, men jag har funderat på hur mycket tid vi kommer att ha för bara varandra. Kanske sådant som man inte alls tänker på när hon väl är här eller kanske ens bryr sig om, men innan dess så är det sådana tankar som gnager mig.
Men en sådan sak som att tänk om hon är jätteknepig med att sova på natten. Hur kommer det påverka oss?
Det kommer ju absolut att påverka Andreas, då han ska jobba och vissa dagar ska upp redan vid 4 och inte är hemma förräns 20.

Det kommer ju ordna sig, det är jag fullkomligt övertygad om, men orosmänniska som jag är så kan jag ändå inte låta bli att tänka på de.

0 comments:

Skicka en kommentar