torsdag 13 januari 2011

Dag 28 – Det här saknar jag

Smaken av Ädelost i min mun!!!!
Längtar efter den där stora ostbrickan som Andreas har lovat mig när jag får lov att äta Ädelost, brie etc igen!

Mamma och pappa!

Energin, kroppen och styrkan som jag hade innan jag var gravid och innan jag helt tappade tränings-glädjen jag hade (vilket iofs var ett bra tag innan graviditeten). Längtar efter att hitta ett nytt bra träningsställe och komma igång igen.

Lugnet jag har haft runt omkring med alla mina andra grannar, förutom dem jag har nu...

Möjligheten att kunna sticka iväg till mina vänner när jag vill, om så bara för att få dricka en kopp kaffe med dem.

Timmie, Nellie och Twiggy. Mina underbara söta tjocksvansgeckos som jag hade i tonåren.

1 comments:

Anonym sa...

Vi saknar dej också
kram
mamma o pappa

Skicka en kommentar