söndag 30 januari 2011

Tänkvärda citat

Lilija la upp några av hennes favorit citat som hon brukar läsa igenom varje.
Några av dem fastnade hos mig också, så tänke dela med mig av dem nu :)


Oavsett vad som händer i livet har du möjlighet att välja hur du vill hantera det.
Det finns inga negativa erfarenheter - bara möjlighet att växa och utvecklas.
Antingen kontrollerar du tankarna - eller så kontrollerar tankarna dig.
Ju mer du vågar desto starkare blir du. Utmana dig själv dagligen.
Skjut aldrig upp det som är viktigt för ditt välbefinnande.
Lev utifrån dina drömmar - inte dina minnen.
Det sker inga misstag - endast lektioner.

1 comments:

L I L I J A sa...

Hehe, nä, jag är hela 26 år just nu. Kanske jag skrev att jag var 23-24 om jag berättade om något som hänt för längesedan? Eller att jag känner mig mer som 23 kanske (det har jag nog skrivit någon gång)? Hmm.

Jag är iaf. uppvuxen i Höör, så jag har bara bott i Eslöv i 4-5 år nu :)

Skicka en kommentar