tisdag 9 november 2010

Snö snö snööö

Visa dagar undrar man varför man gick upp egentligen, vill bara hem igen och krypa ner i sängen.

Klockan är fem över 3 och det börjar mörkna. Snöat har de gjort konstant sedan 11-tiden. Suck. De e inte lie det öser ner heller, värre än en välomskakad snöglob liksom.
Håller ett stenhårt öga på sl's hemsida för att se när snöovädret börjar påverka tågen. Ja det går ju inte att undvika. *slänger ett öga igen* ...nepp bara bussarna som är försenade än så länge.

Saknar Andreas, min underbara lupus, har inte sett honom sen igår morse och kommer inte se honom förrän imorgon kväll. Skiftjobb suger verkligen ibland...

Får trösta mig med att om två timmar e jag nästan vid handenterminalen och väntar på mitt tåg hem.


Tror Lily sover gott nu sedan några timmar tillbaka. Har inte kännt ett enda magkurr eller kluckande på flera timmar... Hon passa nog på att gå i ide nu när snön drog fram ;) hehe



Hmm.. det syns ju inte men, jag lovar, snön verkligen öser ner här utanför mitt fönster!

1 comments:

Wysteriia sa...

Snön har inte kommit hit ännu men tror den kanske gör det imorgon! :)

Skicka en kommentar