fredag 19 november 2010

Såg' du nåt?

Puuuh!
Väckarklockan ringde precis, alltså Precis, innan någon skulle få huvudet avsågat!! Vi snackar typ 2 mm ifrån. Iiuuuusch!

Tidigare kunde jag manipulerad och ändra mina drömmar, men ja jag vet inte vad som har hänt - det går liksom inte längre. Jag kan fortfarande känna mitt i en dröm att jamen det e klart att det är en dröm, vafan gör jag på Oscars-galan med alla dessa vänner och bekanta liksom ^^ och hur/varför kom det upp en stor jäklans såg, som dessutom kontrolleras från ett annat rum....
Men nä det liksom kommer aldrig till mig i drömmen längre att "ja just de, jag kan ändra" eller "vad tusan händer, nää nu kör vi något annat".
Skittradigt.
Måste försöka ha det i tankarna mer under dagen, så kanske jag minns det under natten också. :d

0 comments:

Skicka en kommentar