fredag 5 november 2010

Barnvagns djungel!!

Jag har kollat lite på barnvagnar idag, mest på blocket faktiskt. De e ju så satans dyrt! ja jösses!
Jag hade ett krav, nej två krav, tidigare;

  • Handtaget ska gå att justera
  • Det ska vara en kombi/duo-vagn, dvs att den ska ha både ligg- och sittdel (inte så sugen på att köpa en ny efter bara några månader)


Efter att ha varit på Babyland härom dagen och provkörde en vagn har jag nu ett till krav:

  • Framhjulen ska vara svängbara. Ooooh så underbart det var!
Sen vill jag inte ha en som ser ut som en knubbis, har sett alldeles för många som ser helt knöliga och otympliga ut, blää.
Har hittat en på blocket som ev verkar bra. En Cresent m300. Hmmm... Men usch vad svårt de e. Jag e lite sådärade bacill äckelrädd, hmm krama händer runt ett handtag som andra har hållt i. Isch, jag som gör allt för att slippa trycka på knappen på bussen och som håller i kundvagnar/korgar med vantar eller jackärmen. Jaaa jag vet inte vad de e, men har blivit en riktig bacill-hare! O nää jag har faktiskt inte väskan full av handsprit ^^ ..än. hä.. hä....

Äh! Vi får ge oss ut på barnvagnsprovkörning sen nån dag. 

0 comments:

Skicka en kommentar