fredag 5 november 2010

Gamex 2010

Var på Gamex med jobb igår :D Hur sweet som helst jue!

Dock blev jag/vi besviken/na. 
Jag hade ju velat ha en massa om StarCraft och Diablo 3, Blizzard skulle ju vara där nånstans, men nääää det enda som fanns vid Blizzards bås var en 16 st småkillar som spelade WOW  samt en liten skärm där det visades lite gameplay från Diablo 3! Sååååååå Besviken!! Gameplay kan ju vem som helst se på youtube, och småkillar som lirar wow... hmm vem vill se?
Nån tävling var jag med i iaf, Sci-Fi bokhandeln hade nåt och Nintendo hade nåt. Annars var det rätt dött. Och inga bra mässerbjudande fanns där heller. WTH!! 
Men jag blev jääävligt sugen på en Fatboy, fanns fatboy's över hela mässområdet, gaaah vad sköna! Såg en liten tultare som kröp runt på en sådan, hihihi perfekt till Lily sen jö!
Träffade på Andreas och Jackan där inne sen så medans jobb drog hemmåt så lallade vi runder lite till. Stannade t o m och såg den skrattretande WOW-musikalen ^^ OMG! Don't go!
Men en sak var iaf riktigt riktigt bra! Bistoron på Kista mässan hade jäkligt gott kaffe! Klådde TGI Friday's på Stureplan's med Hästlängder!
Det som hade varit lite småkul men som jag missade att göra var att ska sin egen avatar i lera (fimo) och sen 3d-scanna in den. Hade varit lite små-sweet faktiskt ^^ 

Hihihi Andreas skakar loss till PS3's dansspel och "Baby got back" 

0 comments:

Skicka en kommentar