fredag 1 april 2011

1 april

Enda dagen då jag känner att 'ja okej nu kan lilltotten faktiskt få hålla sig inne'.
Hur kul kan det vara att hela sitt liv få höra "höhöhö vilket skämt du är då". Naa mindre kul.

Annars är jag, och Andreas, egentligen jäkligt trötta på att vänta nu. Kom nu för bövelen!
Börjar nästan tro att det är minsann ingen bebis i magen, jag är bara jäkligt gasig därför magen e så stor. Egentligen ligger det en stor ost där inne. osv osv..
Suck...

Har försökt fokusera och tänka på att detta är våra sista riktigt lugna dagar och vi ska passa på att njuta. Men det är minsann svårt när man längtar så mycket.

2 comments:

Hanna sa...

Förstår att ni är otåliga nu. De var vi oxå. De där sista dagarna är verkligen lååånga. De enda jag gjorde var att leta tecken. :) även om det är svårt, passa på att vila så mycket du kan, sen kanske det inte blir så mycket sova! Lova att berätta hur det gått. Hoppas hon vill titta ut snart. Jag gick 8 dagar över tiden med Zeke. :D Stora kramar till er!!

Anonym sa...

ta och putsa rutorna så ska det nog sätta igång ordentligt, det är ett gammalt beprövat knep

Skicka en kommentar