onsdag 6 april 2011

Dags att ta tag i träningen igen

Jag längtar så otroligt mycket efter att få börja träna igen.
Har av olika anledningar inte tränat ordentligt på över ett år, känns inte alls bra.

Känner verkligen nu hur mycket jag och min kropp fullkomligt suktar efter att få röra ordentligt på sig, känna musklerna bränna, svetten rinna och flåset gå upp.

Har beställt, och fått hem, lite nya träningskläder som jag tänkt använda nu när jag till en början ska gå ut och gå raska promenader med barnvagnen :) Härligt, ska bli så skönt!



Ser fram emot löprunder, yoga, body combat och styrketräning sen igen.
Bara en sådan sak som att jag snart kan få börja göra sit-ups igen, och kan ligga på mage och göra rygglyft, vilket min svank är i stort behov av, och armhävningar.

0 comments:

Skicka en kommentar