måndag 25 april 2011

Ensamma hemma

Vår underbaring! Som jag älskar denna tösen! :D

Andreas åkte till jobbet för två timmar sen, det är alltså nu min första tid tillsammans med Lily utan Andreas. Oj, kändes jobbigt och läskigt innan han åkte (och några dagar tidigare) men nu känns det bra. Mest funderat på hur jag ska hinna med allt, med amning, tillägg och allt annat, men det kommer gå bra det är jag övertygad om. Tacksam för att Andreas första jobb-pass efter ledigheten är natt och inte dag ;)

2 comments:

Ansibecki sa...

Jag minns att jag var jättenervös första dagen jag skulle va ensam med vår son och han skrek nästan oavbrutet hela dagen. Förmodligen kände han av att jag var nervös för så fort hans pappa kom hem slutade han skrika :)
Hoppas ni hade en bra stund tillsammans. Och hade ni inte det så är det nog inget konstigt heller. Det brukar bli bättre med tiden när man får lite rutin på saker och ting :)

Fröken Fridh sa...

Oj, jobbigt :( Ja dom läser ju än bättre än en bok. jag hade tur som slapp de nu. Gick faktiskt riktigt bra i går, och i dag känner jag mig inte alls orolig eller nervös :)

Skicka en kommentar