torsdag 7 april 2011

Going Tant

Hihihi beställde en pelargon-stickling igår :D
En vacker mårbacka, of course.
Hade mina ögon på en otroligt fin Swanland Pink på tradera också, men hann inte riktigt med så det var nån annan som knapp den, så jag beställde min Mårbacka från Fagras Trädgård istället. Riktigt fin.

Måste iväg och köpa lite planteringsjord och sådant nu också då. Har en massa andra blommor som skulle bli överlyckliga att få komma i lite ny fräsch jord.

Vet inte varför jag har fastnat så för pelargoner nu helt plötsligt. Har jag blivit tant nu? :o
För det är väl de som definierar en tant - rosa pelargoner i köksfönstret, stickning inom räckhåll från favorit sittplatsen, drar runt på en dramaten till Coop och Ica och bakar stup i kvarten.
Iiiiik! I'm a tant!!




Fast, i och för sig så påstod Andreas härom dagen att han längtar efter att bli gubbe, då gör det nog inte så mycket att jag redan tagit steget mot tant ;)

2 comments:

Anonym sa...

Ohh jag är ingen tant :))
jag bakar inte stup i kvarten, drar inte runt med dramaten när jag handlar och jag har inga pelargoner i köksfönstret ( ingen annanstan heller)
alltså är jag inte tant hihihi
kram
mamma

Fröken Fridh sa...

Hahahahaha ^^
Nä, en "prick" (stickningen inom räckhåll) av fyra gör nog inte att man kvalificerar in som tant ;)

Skicka en kommentar