torsdag 28 oktober 2010

Utmaning

Hittade en utmaning på någon sida som jag kände att jag kunde fördriva tiden med ;P


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där? 
”ter vattnet rinna länge ur kranen tills jag känner att det är"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En röd skrivbordslampa.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
 Räknas tv4play? Isf Kvällsöppet med Ekdahl, annars var det bonde söker fru :P
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 
15.30
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
 Ehm... det e faktiskt rätt tyst här just nu bortsett från datorn.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? 
för några timmar sen o då var jag på väg hit till jobb.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? 
Tittade på bloglovin.com.
8. Vad har du på dig? 
svarta ufo-byxor, brun trekvarts tröja och mina svart-röda mysbenvärmare som just nu värmer mina anklar o hällar :P
9. Drömde du något inatt? 
Hmm..nää faktiskt inte, inte vad jag minns iaf
10. När skrattade du senast? 
Innan när jag kollade på ett gammalt avsnitt av The Guild ^^
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
 Nån lite whiteboard-aktig grej och en sverige-karta. Uf vad tradigt det lät...
12. Har du sett något konstigt på sistone? 
Mmmm... äckel-stink-gubben som smörjde in hela halsen, nylet och kepan med nån konstig flottkräm som stank ja jag vet inte, mynta eller nåt. 
13. Vad tycker du om den här utmaningen? 
Gött att ha något att göra, har varit lite dåligt med de idag.
14. Vilken var den senaste film du såg? 
Juno. Helt underbar! Rekommenderas :D
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
 En Gammal pontiac Firebird! :D tjusig villa i Mariefred(vi har fått dille på Mariefred), nya kläder och en massa massa babygrejor!!! 
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
 Har fortfarande kvar min kiss o bajs-humor XD
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? 
korta ner arbetsdagarna till en timme, möjligtvis två. 
18. Tycker du om att dansa? 
Jao!! Men det blir typ aldrig numer..
19. George Bush? 
Måste numer plocka upp hundskiten själv ^^
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
 Lily ska hon heta! Så, nu vet ni det :P namnet på första pojken lutar nog åt Vidar, men vi får se.
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? 
Jajemen, men jag vet minsann inte var. Finns många vackra och intressanta ställen jag hade kunnat tänka mig. Men hade velat kolla upp hur samhället fungerar där innan jag bestämmer mig för att flytta.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? 
Kuddrummet ligger där borta och all choklad har du där till höger.

1 comments:

Wysteriia sa...

hehe kommer ihåg att jag gjort någon liknande förut! :)

Skicka en kommentar