söndag 31 oktober 2010

Helgen som gick

Helgen snart slut.
Andreas åkte iväg till jobb för lite mer än en timme sen och Fredde o Janet lämnade Nynäshamn för ca 5 timmar sen. Hade tänkt att dom skulle komma inom en gång till innan dom åkte, förhoppningsvis träffa Andreas lite mer, som dom mer eller mindre bara hann hejja på igår morse mellan att han kom inom dörren och han hamnade i sängen. Men tiden blev knapp idag så det får bli en annan gång.

Annars har det varit en rätt skön och härlig helg. Freddes tös/brud/tjej/flickvän/kone e riktigt trevlig och ja jösses vad dom e gullignuttiga!! ^^ Hihihi men dom verkar passa riktigt bra ihop faktiskt. Kul :)

Fick en jättesöt liten body till Lily av dem. :D Thihi, o Janet upplyste mig om att den förmodligen kommer vara lite stor precis i början. Jösses hur små e dom egentligen!? :D


Det blev iaf en riktigt trevlig kväll i fredags med god taco-mat, lite tv-gluttande och en massa prat.


Sen i lördags var det höstmarknad i nynäs. Kul att det faktiskt händer lite saker i Nynäshamn, om än bara en liten marknad ;) Andreas låg ju och sov efter nattens jobb så blev en liten tur med bara mig själv som sällskap. Mysigt att vandra runt bland alla stånden, ungefär som på Mikeli-marknaden i Eslöv, fast bara en tredjedel så stort ^^ Inhandlade lite kryddor, en baggy-mössa till Lily från Pumpalot, och självklart vars en munk till mig o Andreas ;D hehe.


Nu sitter jag och väntar på att Karin ska ringa upp mig, hon snackade med la love när jag ringde henne för en stund sedan ;)
Hmm.. undra om jag hinner äta? Magen börjar småkuttra ^

0 comments:

Skicka en kommentar