lördag 16 oktober 2010

Bebisdröm


Hade en helt underbar bebisdröm nu i morse precis innan jag vakna :D

Drömde att vår lilla dotter, ja i drömmen var de ingen tvekan om att det var en flicka, hade kommit.
Hon var ungefär lika stor som min hand, inte mycket större än vad h*n faktiskt är nu.
Alldeles röd-rosa var hon, tjock bål o smala armar o ben, och ögon som hehe ja jag tänkte först ET men snarare snigelögon (tänkte nog på ET's hals). Och hon var helt bedårande! Underbart söt! Låg uppe på min bröstkorg och sov, "nöffade" runder lite, pep och sov igen. &heart; hihihi
krympte under tiden också, tillslut var hon lika stor som min handflata.
Så otroligt söt med miniliten blöja och med den rosa mössan som sen också dök upp på huvudet (o ögonen hamnade på vanlig plats).
Lite senare satt hon i en bil, uppallad på en massa kuddar, dynor etc o tryckte på nån knapp i bilen varpå hon utropade "Jag kan, jag kan!" :D
Sötnos.


Jag har tidigare också drömt att vi fått en flicka. Hon fick namnet Shelton, och et tu tre så dök Sheldon från Big Bang Theory upp och ville bara runt på vår lilla Shelton på sina axlar. ^^

0 comments:

Skicka en kommentar