onsdag 20 oktober 2010

Grrrrr

Någon försöker handla med mitt kort!!
Fick sms om att någon försökt handla hos apple för 14.995:- med Mitt kort, o de var Inte jag!!
Jäklans bra att man får sms om sådant. Ringde direkt o hörde vad de var frågan om, Och SPÄRRADE kortet.
Ja, någon har alltså via en apple-sida har försökt ro hem sig en datorn via nätet med mitt kort.
Mitt kort som ligger hemma och orört sedan en tid tillbaka.
Jävlans idioter!
Köpet gick inte igenom och nu e kortet spärrat! Hoppas ni/du åker fast!

3 comments:

fröken kök sa...

i know min kamera suger fet då det gäller närbilder.. men jag hoppas tomten ska ge mig en digital system kamera i julklapp he he

♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥ sa...

Och dessa cookiebrownies var MYCKET godare än Snickerskladdkakan! Faktiskt!

Wysteriia sa...

Nej men fy så läskigt!! :(

Skicka en kommentar