lördag 9 oktober 2010

Lördagens plan

Diska, städa, dammsuga och en sväng till Coop.
Sen mysa upp i soffan till nån chickflick, funderar på Mamma Mia, tillsammans med påsen med godis som jag köpte igår. och kanske lite tv-spelande.
Lupusen jobbar ju, 7-19 både idag och imorgon...
Men först... Morgon-chill! :D

Får se om jag orkar allt egentligen, är fortfarande sjuk. Föknyld, så nyser, hostar o jämrar mig över halsont. Hihihi har en katt här som piper så fort jag nyser och en annan som piper så fort jag hostar ^^ haha...
Just nu ligger "nyskatten" och sover jääääättesött framför tv'n på tv-bänken. hihi vad söt han e!


Pratade med Karin igår. Hon sa att hon hört att man har ökat immunförsvar när man är gravid, för att skydda bebin. Hmm.. jag har hört att man har minskat för att kroppen inte ska stöta bort bebin. Ja det sista verkar iaf stämma in på mig... "/

0 comments:

Skicka en kommentar