torsdag 28 oktober 2010

Gravidhungern käkar upp mig

Jag e fan hungrig jämt och ständigt numer.
Magen har knorrat i nästan två timmar innan jag kunde tillåta mig själv att äta min lunch, hur ska jag annars klara resten av dagen?
O nu, när jag precis har ätit, så är jag typ hungrig igen! Känner mig som blomman i Little shop of horrors "Feed me Seymour, feed me!"
Måste nog börja med att ha dubbel lunch med mig, eller typ en massa mackor också.

Maten som jag hade med mig idag var inte heller så god som den var igår när jag gjorde den. Pasta med en massa färska grönsaker och tonfisk. Svingott när det precis e tillagat, mindre gott när det e micrat! Tonfiksen blir ju varm och påminner då mig om det där fruktansvärda tonfiskgratängerna vi fick i högstadiet, som gjorde att jag spydde bara jag kom in i matsalen :(
Men ja... nu vart jag ju hungrig som en varg, så det var bara till att äta o hoppas att det räckte för lillfisen i magen.

1 comments:

Anonym sa...

Du får äta lite men ofta! Ett tag kunde / ville jag bara äta makaroner med beasås...

Skicka en kommentar