onsdag 27 oktober 2010

Photoshop IRL

Hittade den här videon hos Nevarien


I Have PSD from Hyperakt on Vimeo.


Guuuu så underbart det hade varit!!!
Jag hade:


  • Jag har suddat bort, eller hmm klonat bort alla jäklans katthår som samlas överallt, kanske t o m suddat bort pläsen på dom små fluffisarna ;) 
  • Användt 'Bloat tool' på magen så att bebismagen syns lite mer, o varför inte 'Pucker tool' på låren ;) hähä
  • Lite roliga penslar för att sätta fin prägel på väggarna hemma.
  • 'Gradien't för att få till snygga solnedgångar när man har myskvällar med sambon o vänner.
  • 'Beskärningsverktyget' för att klippa bort det irriterande grannarna.
  • 'Hue' för att låt mina kläder behålla färgen dom hade innan de tvättades.
  • 'Copy-Paste' på den sista godisbiten/chipset/slurken kaffe/läsk..
  • 'History' på disken i vasken.
Hihihi hade kunnat rabbla upp saker här i evigheter :P 

1 comments:

♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥ sa...

Sv: Jag har faktiskt aldrig varit tillbaka till USA sen vi flyttade hit till Sverige. Jag har saknat en massa saker sen vi flyttat hit, men nu så finns Dr.Pepper och brownies lite överallt här också så nu känns det lite bättre. Nu väntar jag bara på Twinkies ;)

Skicka en kommentar