onsdag 1 september 2010

Tjillevippen!

Oj jösses! Har inte uppdaterat på nästan en månad. Vadan detta!?
Har börjat min jobbpraktik och har helt enkelt inte haft vare sig tid eller ork. Trött som få.
Fick omega 3 kapslar av mamma Majgren för 1, 1½ vecka sen och nu börjar det kännas som om dom hjälper, inte riktigt lika trött nu längre.
Tröttheten kan iofs beror på andra saker med, men nog om det just nu ;)

Lite trist att jag inte har hunnit med att pyssla något ännu "/ Ingen virkning, ingen målning, ingen stickning, ingen sömnad (förutom laga byxor o tröjor) o nä inget fimo-lekande ännu.
Får förhoppningsvis tid (o ork) till de snart igen :)


Har bestämt mig för en sak fram till Jul iaf... Jag ska åka ner till Skåne och fira där! :D
Lupusen kommer att jobba då och ja jag saknar faktiskt Skåne o alla vänner och familj där nere.
O jag menar... Jul hos mamma o pappa, de e grejer de!! Så det var inget jättesvårt beslut direkt.
Ska bara få tag i biljetter. Lär bli buss (hur nu de ska gå), tågbiljetterna till jul är inte ute ännu, men de vid november ligger på nästan 1000 spänn :O Bussen kostar typ 300-400 kr.
Svårt val ;)

5 comments:

Josefine sa...

Sv: Japp det är Ikea alltihop. Man kan ju alltid göra om rummen om man vill förändra. ;)

Sara sa...

Hihihihi! *Ser hemlig ut*

Fröken Fridh sa...

hähähä

Anonym sa...

Tack Jenny det värmer
kram
mamma

Fröken Fridh sa...

:)

Skicka en kommentar