fredag 17 september 2010

Ensam mamma söker


Såg ett klipp från Ensam mamma söker på aftonbladet härom dagen.
(den med en av killarna som erkänner för Emma att han sa upp sig för att kunna åka o träffa henne.)
Vet inte vad det var men fastnade. Var det rockabilly-Emma, bandet som spelade på hennes kväll eller bara att denna omgången tjejer verkar vara så mycket mer... hmm.. uthärdliga än tidigare säsonger.
Såg iaf precis första avsnittet på tv3play, o ja jag ska fortsätta se ;)

Angående bandet som spelade på Emmas första kväll med killarna, Southern Hostiles, tyckte ju att jag kände igen tjejen i bandet när jag såg klippet. Jo mycket riktigt, har sett henne typ över allt när man varit ute i Malmö. Kul :)




3 comments:

Wysteriia sa...

Nej jag har redan två...det får nog räcka ett tag till ;P hehe!

Linda (itm08) sa...

Tjejen tränar på Nautilus så du har kanske sett henne där med.

Fröken Fridh sa...

Ja visst gjorde hon de. Hade för mig att jag sett henne där med. :)

Skicka en kommentar