torsdag 9 september 2010

Greppa pennan!

Blir så Jevlans sugen på att börja rita och illustrera en massa igen!!!
Varför varför varför slutade jag liksom.
Måste erkänna att det är Pyttis som fått mig supersugen nu igen :)
Goddamn, hennes skisser och illustrationer! Gaaah får mig att plocka fram drömmen om att bli illustratör igen :D

Jag har ju precis ALLT jag behöver hemma. Papper, vettiga pennor till tusen, pantone/promarker pennor/papper, alla möjliga sorters målarfärger, dukar, scanner, behövliga program på datorn.
Bara till att sätta igång liksom. :) hihihi
Roligt värre!!

2 comments:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

men gud vad paff jag blev av att komma in här och läsa om mig själv. Tack så hemskt mycket för dessa fina ord..och jag känner mig stolt om jag kan inspirera!
kramar!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

nu väntar jag mig att få se ett alster eller två inom kort här ;)

Skicka en kommentar