onsdag 29 september 2010

Sjuk. Igen...


Jaha... sjuk igen :( föknyld. Halsen e svullen, näsan rinner, huvudet värker, ögonen bränner och jag blir alldeles yr och matt om jag står upp för länge..

Tycker det har varit lite för mycket sjukligheter den senaste tiden. Hallåååå... Immunförsvar?!
Nepp precis... immunförsvaret går tydligen ner en hel del när man är gravid, det förklarar en del.
Ska blir jätteskönt när jag har berätta på "jobb" att jag är gravid och det är också det som är en av de bidragande orsakerna till att jag varit sjuk så mycket den senaste tiden.

2 comments:

Sara sa...

Wooohooo! Nu slipper jag hålla det hemligt?! Eller huuur?

Fröken Fridh sa...

Som om det inte var tydligt innan då. Men skriv inget på Andreas sida på fejjan, han har inte berättat för chefen ännu...

Det går inte att kommentera på din blogg btw... Ändra inställningar så man kommer till en separat kommenteringssida eller byt layout.

Skicka en kommentar