lördag 25 september 2010

Så Jävla ARG!

Vem fan snor någon annans halvsunkiga träningsskor!?!?!

Det skulle jag bra gärna vilja veta.

Stack iväg en sväng till gymmet nu precis. Inte varit där på.. ja månader faktiskt... Kommer dit, går in till damernas omklädningsrum, som har en skohylla fylld med massa av medlemmarnas träningsskor. Gissa vad... Mina är inte kvar! Dessutom sitter där redan en lapp där någon annan också har blivit av med sina skor.
VAFAN!
Inte mycket till träning för min del med andra ord, inte särskilt sugen på löpbandet utan skor liksom. Lite armar o sådant fick det bli iaf, men fy jävlar vad förbanad jag var/är.
Skrev en lapp jag med och satte bredvid den befintliga.
Asså allvar..? Mina 3 år gamla svarta reebok..?
Visst att det var dags för nya, ingen svikt i dem längre, men för helvete! Jag har ändå inte råd med de nu. Tack som fan! (idiot!)

2 comments:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

http://www.psykologitest.se/test/bdd.php

Wysteriia sa...

Svar: Ja jag hade tur som hann med det i helgen då jag var i Sthlm:D Skapligt flyt ;D

Skicka en kommentar