tisdag 14 september 2010

Skallebank och hjärnöverhettning

Usch.
Den där jäklans kodningen går inget bra idag, inte för att den gjorde de i igår heller.
Har helt enkelt fastnat i en grop som jag inte tycks komma ur. Känns så där lagom kul.
Ordinarie programmeraren kommer inte tillbaka förrän nästa torsdag så just nu ligger det på mig att lösa problemet. Isch pisch blää. Känner mig ju mer och mer korkad för varje minut som gör med den där grrr-koden.

Well well...
Lite ljusglimtar finns det iaf idag. Idag stavas det Stickcafé :)
Härligt. Ska fortsätta med min filt, som ligger och väntar på mig i min väska.
Te... hembakade kakor... "tantmys"... virkning...
Ska bli helt underbart! Längtar :D

3 comments:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

haha ja..men vårkollektioner måste planeras på hösten så de hinner bli just vårkollektioner =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

haha ingen fara..visste inte ens om jag skulle ha kvar dne lilla texten.
kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

jodå jag har en hel del planer på G just nu..ska bara gå att förverkliga dom också...tänker klänningar toppar linnen tröjor kjolar heminredning smycken..

Skicka en kommentar