torsdag 26 maj 2011

Luft! :D

I dag kom Lilys farmor förbi. Hon hade med sig lite jord, rätt mycket faktiskt, så att jag kan plantera ut lite blommor :)
Som tur e hade Lily lugnat ner sig och somnat bara en 20 min innan hon kom, usch vad hon har varit ledsen och tjurig :(, så vi kunde dricka kaffe o prata i lugn och ro. Sen blev jag mer eller mindre beordrad att gå en runda.
Var ute och gick i lite mer än 40 minuter medan mamma Majgren såg till sovande Lily. Åh så skönt det var! Strålande solsken och lite lite fläktande :D
På vägen hem gick jag inom Hamnviks pizzeria och köpte hem vars en mumsig sallad till mig och Andreas, som var på väg hem från jobb då.

Till helgen är det loppis här i vår lilla by. Tänkte försöka ta mig dit med Lily, det ligger ju trots allt bara 3-400 meter här ifrån och jag ääälskar ju loppisar! :D Håller tummarna på att hon inte är crank-o-rama.

0 comments:

Skicka en kommentar