fredag 27 maj 2011

Babyfilt klar :D

Lily har sovit sen en liten stund innan Andreas gick till jobb, vilket har inneburit att jag har haft lite tid att göra saker för mig själv. Passade på att virka klart babyfilten som jag började på i höstas ;) Jisses vilken tid det har tagit, men jag har haft noll tid till att göra klart den och särskilt nu de senaste veckorna. Men nu Äntligen är den färdig! Och så jäkla bra uträknat med garnet, bara ca 1 meter kvar av det ;D




Oh btw. Min Mårbacka håller på att slå ut ordentligt nu! :D hihihi

2 comments:

Anonym sa...

Vad fin filten blev, och nu är blommorna rosa.
Har du varit på loppisen än?
vi ses snart
mamma

Fröken Fridh sa...

Ja jag är riktigt nöjd! :D Hela 11 nystan gick de! :O Det trodde jag banne mig inte när jag började...
jupp! :D

Ja jag kom precis hem därifrån.
Två teburkar för 5:-/st och ett micki byggklosse-set för 50:- :D Bara till att köra byggklossarna en sväng med lite gulsåpa sen e dom som nya jue! :D

Kram

Skicka en kommentar