söndag 3 juli 2011

Dag 2: favoritpryl


Det är lätt min MacBook Pro. Det är iaf den pryl som jag har haft mest användning av. Skaffade den i maj förra året och hade Jättestor nytta av den i mitt slutarbete på AcadeMedia, hade inte klarat det utan den helt enkelt, samt i julas när jag var i skåne hos föräldrarna och samtidigt skulle pilla ihop en hemsida. Jag saknar lite program på den dock, som photoshop och illustrator (men det finns iaf på den andra macen så jag överlever väl..). 
Nu, sen april har den tagit mig igenom många långa timmar på soffan med en liten fis i famnen ;)

(ja det blev ett till inlägg idag, jag ligger ju lite efter)

1 comments:

kristina - ingen vanlig dag sa...

Jag drömmer om en likadan som din favoritpryl. en det är så många saker jag drömmer om just nu (nytt kamerahus, ett objektiv till med mer) så jag måste försöka prioritera på nåt sätt :)
Kram / Kristina

Skicka en kommentar