torsdag 7 juli 2011

Dag 7: en bild som jag aldrig lagt upp


Sista bilden från min lägenhet i Malmö. Det var en liten jäkla skruttig lägenhet som jag bodde i i nästa 3 år, men jag trivdes ändå riktigt bra i den. Trots att jag inte hade en ugn eller ordentlig dusch eller förråd, trots att man från parkeringshuset, där de stod vakter o hängde ibland (vilket jag upptäckte en dag när jag nyduschad låg i handduk på sängen o glodde på tv),hade full insyn i hela lägenheten, trots att det de sista halvåret jag bodde där skedde 2 skjutningar på en vecka inom 50 meter från min port.
Jag saknar Malmö, närheten till Möllan och pildammsparke osv och faktiskt min lilla futtiga lägenhet som mer påminde om mitt rum på folkhögskolan i Blekinge än en ordentlig lägenhet.
Detta är bara en del av all den "skit" som jag lyckades få plats med på knappt 30 kvm.

0 comments:

Skicka en kommentar