onsdag 29 juni 2011

På g

På väg till Huddinge sjukhus och amningsmottagningen.
Tog inte många minutrar på tåget innan Lily somna :) Har haft blandade känslor för att åka dit, ska bli Jätteskönt att gå hjälp med amningen och förhoppningsvis få igång den helt, men har varit orolig för att Lily ska vara helt otröstlig, rabiat, på vägen dit :( En sak att hon blir de hemma, men på tåg/buss med en massa folk runt omkring och utan Andreas stöd de är en helt annan femma.
Inte alltid rutten hjälper, gör ibland t o m de värre "/
Men nu sover vår lilla älskling då sött i vagnen och jag känner mig lugn. Lite nervös inför mötet, men ändå avslappnad (hyfsat iaf).

4 comments:

Anonym sa...

Jag förstår dig verkligen. Ville helst också stanna hemma, ifall, i början. Jag hoppas verkligen att de kan hjälpa dig med amningen. Lycka till!

Fröken Fridh sa...

Tack. Det kände riktigt bra när vi var där. Ska börja ge ersättning genom en liten slang samtidigt som jag ammar, med lite tur får det produktionen att komma igång ordentligt. :)

Anonym sa...

Smart! Hoppas att det fungerar. :)

Fröken Fridh sa...

Ja, jag håller tummarna :)

Skicka en kommentar