torsdag 9 juni 2011

Tivoli

Tivoli, en genusneutral barntidning. Precis vad vi behöver! :D Kanon läsning till Lily, och vilka mer som kommer till våran familj, sen :P 
Tyvärr är denna tidning på väg att lägga ner sin verksamhet. För få som prenumererar helt enkelt. Inte så många som känner till den, får man gissa på att det delvis beror på att en av vårat största tidningsdistributör som bland annat ägs av Egmont (med sina egna hårt kritiserade barntidningar) vägrar att släppa in tidningen. 
Själv fick jag nys om den genom en blogg i höstas och tänkte att den skulle jag lägga på minnet och köpa till mina barn sen.
Men nu ska den lägga ner, OM dom inte får in 1500 ny prenumuranter. Klart jag skriver upp mig! Fastän Lily inte är i åldern till att bläddra i tidningar ännu, men jag tänker att det kan vara kul att ha till henne sen, och särskilt om det finns en chans att tidningen inte finns kvar sen!
Just nu har dom fått in 664 nya prenumuranter. Prenumerera du med genom att gå in här!

0 comments:

Skicka en kommentar