måndag 27 juni 2011

Jag drömmer om sjalamning

Längtar efter den dagen då jag lyckas få till en sjalamning.
Längtar efter den dagen då amningen fungerar som den ska.
Sedan Lily föddes så har amningen krånglat, jag har inte haft så det räcker. Det har blivit mycket tillägg, många vändor till BVC för att väga henne (då hon inte har gått upp i vikt som hon skullat), mycket pumpande, mycket strul helt enkelt.
Nu, snart 3 månader senare, fungerar det fortfarande inte. Härom dagen trodde jag att det var på väg att vända då jag lyckats pumpa ut mer än tidigare, 2 dagar i rad (yeay), men sedan dagen efter så vart det nästan stopp. :(
On the brighter side... jag ringde amningsmottagningen i förra veckan och fick en tid så jag ska dit nu på onsdag. Vet att det är andra som har fått igång sin amning efter att ha fått hjälp av dem så jag känner mig positiv.

2 comments:

Anonym sa...

Hoppas att det löser sig!

Fröken Fridh sa...

Tack

Skicka en kommentar