söndag 4 april 2010

Rest in Peace Mr PolliLop

Det går inte riktigt in. Svårt att acceptera det.
En riktigt shock. Jag var helt mållös, låter hemskt att säga det men jag är nog ändå inte jätteförvånad. Vet att han mådde skit rent ut sagt. Det gör dock inte att det blir lättare att hantera.
Ska försöka åka ner.
Antar att det blir begravning. Måste försöka ta mig ner till den.

Känns jätteskumt. Har svårt att acceptera sånt. Har fortfarande inte fått in i skallen att min faster gått bort, och det är flera år sen nu.


Tänker på P och barnen. Och hans tidigare barn som trodde att han inte ville träffa dem och inte trodde att han älskade dem. Så var Inte fallet.
Tänker på min Tott, they are like Twins hon och han.



"Hope you know, You will be missed!!
Take care!
Hugs"

0 comments:

Skicka en kommentar