måndag 5 april 2010

Gone...


Känns så konstigt att vi aldrig kommer att sitta hemma hos Wayne och chilla nåt mer. Glo på nån film, skämta, prata om allt det där som vi brukade babbla om. Ut och ta en öl och flumma runt.

Min tatuering på handen med hans lilla signatur har helt plöstligt fått en helt ny innebörd.


Minns Halloween förrförra året. Jag, Tott och han. Fan vad kul vi hade!
De där konstiga dagarna i höstas. Jeeeesh! Så knas, så kul!
Festen, pokerspelen, vaden (hihihi min egen-tatuerade tatuering som jag vann ^^), diskussionerna Tott, han och jag hade.
Texterna han skicka.
Hemska aprilskämtet förra året.
Turen till Köpenhamns klubbar som aldrig blev av.


Jag vet hur jag känner mig. Jag vet hur många tårar jag hittills har fällt.
Kan bara tänka mig hur Tott och P mår...

1 comments:

Sara sa...

Saknar honom. Han fattas mig. A piece of me died with him...

Skicka en kommentar