onsdag 7 april 2010

Har inte orkat ta mig iväg och träna sedan i söndags.. Avbokat alla pass jag bokat in mig på, t o m det jag hade idag. Bestämde mig senare för att jag behöver nog få avreagera mig lite. Som tur var hade platserna inte fyllts sedan jag avbokat några timmar tidigare.
Så det blir combat om en knapp timme.

Totten kommer hem från England idag osså. Skönt att ha henne tillbaka, även om vi nu bor så pass långt ifrån varandra.


Ska se om jag kan hitta kamerasladden snart i någon av de 35 lådorna jag fick med mig upp. Har packat upp en bra bit över hälften, men saknar en del dator-prylar, därbland nämda sladden.
Har tusen-elva bilder att ladda upp sen.

Har pillat med skolarbetet idag. Fast. Jupp, fastnat lite.. det funkar inte som det ska, men polletten trillar nog ner snart. logginfunc som trilskas just nu, ska nog lösa sig i helgen.

0 comments:

Skicka en kommentar