torsdag 15 april 2010

Fick precis veta att begravningen redan varit.

Jag ville gå på Waynes begravning. Visa att jag tyckte om honom och att han kommer att vara saknad även hos mig. Om jag nu inte hade kunnat ta mig ner så hade jag redan planerat att skicka en vacker chockrosa bukett till honom.

Trodde dock att det kanske skulle kunna bli lite svårt. Vet inte varför men jag trodde väl det fanns en chans att han skulle begravas i Sydafrika, där han är ifrån.

Nu blev det inte så. Han begravdes i Lomma igår och det blev inga blommor skickat från mig.
Kan man skicka till kapellet (eller var det nu är) så att dom kan lägga blommorna på hans grav?

2 comments:

Sara sa...

Jap! Darling. Jag kan lägga blommor för dig och mig varje gång jag är där. Ledsen att jag inte sa något, men allt har gått så fort och det har varit massor o göra. Förlåt sötnosen!
PUSS

Fröken Fridh sa...

Tack sötnos.
Blev ledsen först, men insåg att ni alla haft jättemycket att göra.
Kontaktade begravningsbyrån och dom kunde hjälpa till med att lägga blommor på graven. Ska ringa dem imorgon.
Puss på dig

Skicka en kommentar