onsdag 28 april 2010

Office hour

Själv på kontoret.
Har ingen direkt uppgift att göra.
Tja det är förstås inte helt sant, har mitt Examensarbete ju.
Baaaaah vad jag morrade på php'n igår! Finns ju tusenelva sätt att göra en och samma funktion på, vaddå förvirrande. Men men... det löser sig nog ;)
Just nu, ja inte Just nu... nu skriver jag ju här, men just nu så håller jag på och felsöka i min kod. "parse error" avskyr den där jäklans parse error, kan ju vara var som helst i koden (o inte just på den raden som det påstås att den är på).
Parse error är, för dom som inte vet, att man har missat ett tecken alt. skrivit ett tecken för mycket ' " / ( ), typ sådana tecken. Kul att gå igenom när en sådär 50% av koden består av sådana tecken ;(

Blir en nyttolunch idag :P Magen protesterade efter Lupusen matlåda igår, så idag blir de keso med matvete, tonfisk, zucchini, broccoli o en grovbulle med leverpastej! Slå det om ni kan! ;)
O sen ikväll blir det ett pass BodyPump! Sweet!! Eller Sweat!! kanske jag ska säga...

0 comments:

Skicka en kommentar