måndag 7 februari 2011

Progress

Puh vad magen växer! Vecka 33 nu.
Jag känner inte hunger på samma sätt längre, men märker där emot att jag behöver mer mat. Får nämligen mycket lättare och oftare halsbränna (vilket kan vara tecken på att man behöver äta) samt blir lätt i huvudet.


Kände dessutom, på riktigt, sammandragningar igår. Har undrat när jag skulle känna de. Visa får ju de redan runt v 20. Har känt något tidigare, men inget som jag utan tvekan kunnat avgöra om det var sammandragningar eller ej.


Annars så har den värsta smärtan i svanken gått över. Helt underbart! I går kväll var jag t o m tvungen att ta bort den där handduksrullen som jag varit tvungen att ha i svanken när jag sover. Det gjorde ingen skillnad längre och var mest i vägen.
Jag gissar på att det är Tensen jag har att tacka :) Körde en halvtimme för några dagar sen, sen har det varit kanon och så blev det en halvtimme igen igår efter att jag flängt runt lite mer än vanligt här hemma.
Behöver jag säga att jag har skrivit upp Tens-apparaten på packlistan för bb-väskan? ;)

Jag haft så mycket mer energi de senaste dagarna, och varit på riktigt bra humör. :D Känns jätteskönt!


2 comments:

chanette sa...

nawwww baby mage.. så sött...ja snart e det dax för er att få er baby... spännande..
vad ska hon heta?

Fröken Fridh sa...

Ja hihi inte många veckor kvar :D
Lily ska den lilla totten heta :)

Skicka en kommentar