tisdag 1 februari 2011

Dags för förändring

Efter att ha läst om ny blogg-layout både här och där, så måste jag säga att jag själv börjat tänka mer och mer på att det faktiskt är dags att fixa en ny layout. En som representerar mig och som verkligen känns jag. :D

Jag tänker körsbär, filmer, paj, trådrullar, Bettie Page, katter osv osv.. Roligt roligt!

Ja, det är faktiskt hög tid för mig att snickra ihop en egen och inte bara vara lat och ta någon av alla de där gratis-layouterna. *skäms på mig!!*

Nepp, nu vet jag vad jag ska pilla med mellan varven med Hillevi's sida :P

1 comments:

vintageretroprinsessa sa...

Åhhh Tototro är ju bara sööötast :)
Älskar han sååå söt :)


Ang bilderna på min blogg vet jag ej vad den heter har tagit dom från We love it :)


Ha det finast mvh Jessica

Skicka en kommentar