söndag 13 februari 2011

Dagens anledning till irritation...

Ja nä det är väl bara till att acceptera att mitt tålamod är lika med noll!
Irritation är en underdrift, jag blev flyförbanad och var på gränsen till störttjut.

Vi plockade ner lite saker i förrådet idag, bland annat en låda med julgrejor som stod kvar här uppe. När Andreas skullle lägga upp lådan nere i förrådet så låg den så klart på sidan, locket går inte att stänga riktigt, och ut for en av mina favorittomtar.
Behöver jag säga att den gick i sönder? Visserligen bara en arm som gick av, men grrr jag blev så förbanad att jag kastade den jävla tomten i backen o den gick ännu mer i sönder...

Som Andreas sa, de hade ju gått att laga den... grrr orka klistra tomt-fan! Men nu går det iaf inte alls att laga utan att den ser helt muppig ut!!

0 comments:

Skicka en kommentar